MEGprijs

De MEGprijs wordt één keer per twee jaar uitgeloofd. Deelname is alleen mogelijk voor amateurkunstenaars (Iedereen met passie voor juwelen of sieraden maken) die wonen of werken woonachtig in Sittard-Geleen, Beek, Schinnen of Stein.

Uit de aanmeldingen kiest een daartoe aangestelde jury de inzendingen die meedingen voor de MEGprijs. Deze inzendingen worden geëxposeerd. Bezoekers aan de expositie bepalen aan wie de publieksprijs wordt uitgereikt.
Zie voor de concrete datum onder Nieuws.

megprijslogo 2013“Het mooiste juweeltje van niets”

De jury heeft twintig laureaten gekozen. De geselecteerde kunstenaars zijn: Agnes Knops, Anja Muijsers, Carla en Elle Custers, Eef Beusen, Eric van Muijen, Irene Kusters, Irene Pfennings, Loes Muijsers, Marga Veltman, Marja Jeurissen-Lommen, Marjo Vorstenbosch, Marlène Wielens-Smeets, Nicole Geilen-Olislagers, Romy Nijsten, Sonja de Brabander, Susan Leurs, Thea Dautzenberg en Yvon Leunissen.

Zondag 26 mei vond in Galerie Marie in Schipperskerk de feestelijke uitreiking van de MEGprijs plaats.

Winnares van de juryprijs én de publieksprijis is: Marlène Wielens-Smeets.

Nieuwe_project _Disc_Snapshot